• 1 z 4
 

Crossové elektrokolo inSPORTline Devron 28163 28" - model 2017

 
Propracovaný středový pohon, dlouhý dojezd, hliníkový rám, odpružená vidlice, páčkové řazení s 8 převody, kvalitní osazení Shimano.
Běžná cena 44 990 Kč
Ušetříte 5 000 Kč (–11 %)
39 990 Kč
Výrobce Devron
Kategorie ELEKTROKOLA
Zvolte variantu
Kód produktu 2178163DH4960 Velikost rámu 19" SKLADEM 44 990 Kč 39 990 Kč
   
 

Crossové elektrokolo Devron 28163 - model 2017 je nový model krosového elektrokola, který je díky svému provedení vhodný na všechny typy výletů. Výpomoc až do rychlosti 25 km/h poskytuje spolehlivý motor Bafang MAX Drive o výkonu 250 W. Ten je umístěn ve středu kola, což přináší řadu výhod - dokonalé vyvážení a jízdní vlastnosti, optimální přenos výkonu, bleskovou reakci dopomoci a možnost jízdy i v tom nejnáročnějším terénu. Baterie o vysoké kapacitě 11 Ah je umístěna na spodní rámové trubce a nabízí dlouhý dojezd až 110 km. Navíc ji kdykoliv, i během cesty, můžete jednoduše vyměnit za náhradní baterii o ještě vyšší kapacitě a dojezd si tak významně prodloužit. Kolo je tedy vhodné i na delší celodenní výlety či projížďky. Všechny potřebné informace Vám přehledně zobrazí LCD displej. Crossové elektrokolo Devron 28163 disponuje lehkým a odolným hliníkovým rámem, odpruženou vidlicí Suntour se zdvihem 63 mm a kvalitními komponenty značky Shimano. Pohodlnou jízdu obstarává páčkové řazení s 8 převody a spolehlivé pláště Mitas. Pro dokonalou bezpečnost jsou pláště opatřeny reflexním pruhem, který výrazně zvyšuje Vaši viditelnost i za těch nejhorších podmínek. Jistě oceníte i pohodlné sedlo, měkké gripy na řídítkách, zvonek a praktický stojan. Elektrokolo nezklame ani svým do puntíku propracovaným designem. Potěší například lanka vedená rámovou trubkou, která tak nepůsobí nijak rušivým dojmem a nepřekáží ani při jízdě. Všechny tyto vlastnosti dělají z crossového elektrokola Devron 28163 skvělou volbu pro všechny milovníky cyklistiky.

Upozornění: Baterii skladujte na stinném, suchém místě v teplotách mezi 10°C a 20°C. Před delším nepoužíváním ji plně nabijte a alespoň jednou za 6 měsíců opět dobijte na 100 % kapacity.

Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:


Technický popis:

Rám Aluminium 6061, 28” Cross Frame, Max Drive Mount, IS Disc
Motor Bafang MAX Drive, centrální pohon, 36V, 250W
Baterie Phylion SF-06S, rámová, 36 V, 11 Ah, Standard BMS
Dojezd až 110 km
Vidlice SR Suntour NEX SF14, 63 mm, IS Disc
Převody 8 převodů
Řazení Shimano Acera SL-M360, RAPIDFIRE Plus, Optical Gear Display
Přesmykač Shimano Acera RD-M360SG, Standard Mount, 8-Speed
Brzdy hydraulické kotoučové, Shimano BL-M396, 160/160mm
Pláště MitasV66 Flash, 1.75", s reflexním pruhem
Ráfky Cerurim D08 -PBM28, 36H
Převodník Bafang 38T, 170mm, Alloy
Kazeta Shimano Altus, CS-HG31, 11-32T
Řetěz KMC Z-72
Hlavové složení ChinHaur CH-9280TBW, 1-1/8"
Přední náboj JoyTech D041DSE, 36H, QR9
Zadní náboj JoyTech D142TSE, 36H, QR9
Řídítka Devron Rise Bar, 620mm, Alloy
Gripy XH-G142, 130mm, Closed, TPR
Představec Devron TDS-D507, 31.8mm, 90mm, Alloy
Sedlo DDK
Sedlovka Devron SP-C208, 30.4mm, 350mm, Alloy
Stojan Ursus Wave 81, Alloy
Velikosti rámu 19", 20,5"
Hmotnost 22,5 kg

Poznámka: Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální/ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20°C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky, hmotnost cyklisty pod 70 kg.


Centrální pohon

Pohon na středu kola představuje nejoptimálnější umístění z pohledu vyvážení a jízdních vlastností. Je tak ideální pro sportovní jízdu, a to jak při akceleraci v kopcovitém terénu, tak při jízdě v nížinách. Středový pohon nabízí optimální přenos výkonu a bleskovou reakci dopomoci, díky čemuž se může dojezd prodloužit až o 20 %. Tento typ elektropohonu je z hlediska technologie nejpropracovanější a je vhodný i pro ten nejobtížnější terén.





 

 

Jednoduché ovládání a přehledný displej

Vše potřebné můžete ovládat přímo ze řídítek prostřednictvím několika tlačítek. Zapínání dopomoci a nastavení jejího stupně tak bude velmi pohodlné a nebude Vám činit žádné potíže. Zároveň si zde přepínáte informace zobrazované na velkém a přehledném LCD displeji. Budete tedy během vyjížďky o všem podstatném informováni a svou jízdu podle potřeb přizpůsobíte.

 


 

 

Vysokokapacitní rámová baterie

Baterie o kapacitě 11 Ah se pro dokonalé vyvážení nachází v rámu elektrokola. Díky tomu nepocítíte žádné změny jízdních vlastností a můžete cestovat tak, jak jste zvyklí. Zároveň je s baterií jednoduchá manipulace, což oceníte především při nabíjení.
 

 

 

 

Motor Bafang MAX Drive
Baterie Phylion, 11 Ah
Velikost kol 28"
Počet převodů 8
Dojezd 110 km
Výkon motoru 250 W
Displej Bafang DP C10 LCD Display
Materiál rámu Hliníkový
Rám Aluminium 6061, 28” Cross Frame, Max Drive Mount, IS Disc
Brzdy Kotoučové
Odpružená vidlice ano
Vidlice SR Suntour NEX SF14, 63mm, IS Disc
Pohon centrální
Zadní brzda SHIMANO DISC M396
Přední brzda SHIMANO DISC M396
Zadní náboj JoyTech D142TSE, 36H, QR9
Přední náboj JoyTech D041DSE, 36H, QR9
Zadní plášť Mitas V66 Flash 47-622
Přední plášť Mitas V66 Flash 47-622
Řazení Shimano Acera SL-M360, RAPIDFIRE Plus, Optical Gear Display
Přesmykač Shimano Acera RD-M360SG, Standard Mount
Převodník Bafang 38T
Kazeta Shimano HG31 11-32T
Řetěz KMC Z72
Přední ráfek Cerurim D20-PBM-28, 36H
Zadní ráfek Cerurim D20-PBM-28, 36H
Kliky 170 mm, hliník
Řídítka Devron Rise Bar, 620mm, Alloy
Gripy XH-G142, 130 mm, Closed, TPR
Představec Devron TDS-D507, 31.8 mm, 90 mm, alloy
Hlavové složení CH Components CH-9280, 1-1/8"
Sedlo DDK
Sedlovka Devron - 30,4mm L:350mm alloy
Hmotnost 22.50 kg
Rok 2017

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.